woensdag 9 juli 2014

Drukke tijd,

Het is weer een drukke tijd zo eind van het schooljaar ! Vorige week zijn we nog op schoolreisje geweest Naar Duinrell, het was een top dag met super mooi weer ! Om nooit meer te vergeten, wat hebben we het leuk gehad .  

De laatste keer van mijn woensdagmiddag knutselclubje gehad en ik heb de dames beloofd een haarband voor ze te haken dus dat doe ik ook tussen de bedrijven door . 
Naast het huishouden, werken ,alvast vakantiespullen opzoeken en ook nog moeder zijn haak ik ook nog door. 
Dingen die af moeten voor de vakantie omdat ik het anders niet los kan laten... Dat moet gewoon afgerond zijn! 
Morgen de verjaardag van de meester van mijn jongste hippe kippetje dus of ik nog even wat leuks kon haken ...tuurlijk doe ik dat , leuk! 😐
En dan ga ik in of na de vakantie eens wat voor mezelf maken..  En oh .. Zie ik daar nog een half afgehaakt lammetje liggen ... Ships nog een UFO ! ( unfinishd opject zoals wij drukke haaksters dat noemen ) 
En ik was al zo moe... Niet aan denken doorgaan , nog twee weken de tijd pfff hebben jullie dat nou ook zo erg ? Ik visualiseer mezelf op een ligbedje in de zon op het warme strand .. Maar snel weer uit mijn droom , verder , ik moet verder . Was het maar vast zo ver, heerlijk vakantie ! Even lekker niks ... Nou ja, haken maar dan alleen omdat het niet hoeft , gewoon voor mezelf ! Nu naar bed, geen puf voor voetbal maar dat keek ik toch al niet 😬...morgen nog even werken dan lekker weekend . Dan doe ik, zoals je begrijpt niks! 
Alleen de boodschappen , de was , huishouden ,zorgen en nog veel meer .... Heerlijk hoor weekend ! 😜




Geen opmerkingen:

Een reactie posten